موقعیت: دستیار اجرایی مدیر عامل
شرکت: مازوما
محل: مورکامب
مدت زمان: تمام وقت، دائمی
حقوق: 25 هزار پوند به علاوه پاداش شرکت
ساعات کاری: از دوشنبه تا جمعه از ساعت 8.45 تا 17.00
تعطیلات: 22 روز تعطیلات، افزایش به 25 با خدمات (به علاوه تعطیلات قانونی)
مدیر عامل به یک دستیار اجرایی نیاز دارد تا در تمام جنبه های کار MD، از مدیریت جلسات خاطرات و سازماندهی سفر گرفته تا کمک در تهیه ارائه ها و پیشنهادات و تحقیق در مورد صنعت ما، کمک کند.
وظایف و مسئولیت:
- برنامه ریزی سفر و اقامت در سطح جهانی و داخلی
- برنامه ریزی رویداد
- در صورت درخواست، تقویم MD، رزرو و برنامه ریزی قرار ملاقات ها را مدیریت کنید
- حصول اطمینان از اینکه MD از همه قرارها و قرارها مطلع است
- در جلسات شرکت کنید و صورتجلسه بگیرید، ارتباط برقرار کنید و موارد اقدام را پیگیری کنید
- آماده سازی ارائه ها
- تحقیق عمیق برای ارائه ها و پیشنهادات استراتژیک
- با احتمال اقامت شبانه سفر کنید
- مدیریت صندوق ورودی مدیر عامل برای اولویت بندی و دسته بندی ایمیل ها
صورت:
- اظهار کننده
- راه عالی
- مهارت های نوشتاری و کلامی کافی
- خوب ارائه شده است
- فوق العاده با شخصیت
- قادر به حفظ حریم خصوصی
شرایط/تجربه:
- تجربه استفاده از Microsoft Word، Excel و Power Point ضروری است
- یک رویکرد منعطف و بالغ