
افزودن فرمهای تماس به سایت وردپرس به کاربران اجازه میدهد تا با درخواستها و پیشنهادات تجاری تماس بگیرند. با این حال، اگر از راه حل مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) استفاده نمی کنید، ممکن است سرنخ ها را از دست بدهید. خوشبختانه، با استفاده از فرم تماس 7 و Zoho می توانید به راحتی فرم های تماس خود را با CRM خود جفت کنید.
در این پست به مزایای ادغام فرم تماس 7 با Zoho خواهیم پرداخت. سپس نحوه انجام آن را در سه مرحله آسان به شما نشان خواهیم داد. بیا شروع کنیم!
مزایای ادغام فرم تماس 7 با Zoho CRM
فرم تماس 7 یکی از محبوب ترین افزونه های فرم تماس وردپرس است. این به شما امکان می دهد تا فرم های سفارشی مختلفی را برای سایت خود ایجاد کنید:
با فرم تماس 7، می توانید آدرس ایمیل کاری خود را به عنوان فرستنده وارد کنید و با استفاده از سرویس گیرنده ایمیل مورد علاقه خود به پیام های خود پاسخ دهید. این تنظیمات به شما کمک می کند تصویر حرفه ای تری از شرکت خود ایجاد کنید. Divi همچنین برای کنترل طراحی بیشتر با فرم تماس 7 ادغام می شود.
برای استفاده بیشتر از فرم تماس 7، ممکن است از آن با Zoho استفاده کنید. این یک ابزار قدرتمند CRM است که به شما کمک می کند سرنخ ایجاد کنید و مخاطبین خود را به طور موثرتری مدیریت کنید:
ادغام فرم تماس 7 با Zoho به شما امکان می دهد داده های کاربر خود را همگام سازی کنید و سرنخ های خود را با استفاده از ابزار CRM سازماندهی کنید. برای مثال، میتوانید مخاطبین خود را به سرنخهای اخیراً ایجاد شده، سرنخهای تبدیلشده و موارد دیگر مرتب کنید.
اگر یک تیم از راه دور را مدیریت می کنید، این ادغام می تواند مفید باشد. هنگامی که پیامی از طریق فرم تماس شما می آید، می توانید آن را به کارمند یا بخش مربوطه اختصاص دهید. Zoho همکاری تیمی را آسان میکند تا شرکت شما بتواند خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهد و تبدیلهای بیشتری را ایجاد کند.
نحوه ادغام فرم تماس 7 با Zoho CRM (در 3 مرحله)
متأسفانه، فرم تماس 7 به طور بومی از ادغام با Zoho CRM پشتیبانی نمی کند. با این حال، می توانید از افزونه ای مانند Integration for Contact Form 7 و Zoho CRM برای اتصال این دو ابزار استفاده کنید:
این افزونه به شما امکان می دهد پیام های ارسال شده از طریق فرم تماس 7 را به حساب Zoho خود ارسال کنید. خوشبختانه، تنظیم آن نیز بسیار آسان است.
برای این آموزش، شما باید هم فرم تماس 7 و هم فرم تماس 7 و یکپارچه سازی Zoho CRM را در سایت خود نصب و فعال کنید. همچنین باید یک حساب Zoho ایجاد کنید (می توانید به صورت رایگان شروع به کار کنید).
پس از ورود به سیستم، از شما خواسته می شود محصولی را انتخاب کنید. حتما انتخاب کنید CRM.
مرحله 1: حساب Zoho خود را به وردپرس اضافه کنید
پس از افزودن Integration for Contact Form 7 و Zoho CRM به سایت خود، یک آیتم منوی جدید را در داشبورد خود خواهید دید به نام زوهو. روی آن کلیک کنید و به آن بروید اکانت های Zoho بخش:
سپس انتخاب کنید یک حساب کاربری جدید اضافه کنید. از شما خواسته می شود اطلاعاتی درباره حساب Zoho خود ارائه دهید، از جمله نام حساب، مرکز داده، و نوع خدمات Zoho (ما استفاده می کنیم Zoho CRM):
اگر روی با Zoho وارد شوید دکمه، شما به سادگی می توانید وارد حساب کاربری خود شوید:
Zoho CRM سپس درخواست دسترسی به داده های کاربر شما را می دهد. پیش بروید و روی آن کلیک کنید تایید کنید:
سپس به داشبورد وردپرس خود هدایت خواهید شد، جایی که پیام موفقیت آمیز را مشاهده خواهید کرد:
اگر دریافت کنید کد نامعتبر خطا، مطمئن شوید که مرکز داده صحیح را انتخاب کرده اید. به عنوان مثال، اگر در اروپا مستقر هستید، باید انتخاب کنید zoho.eu. سپس تغییرات خود را ذخیره کنید و دوباره امتحان کنید.
مرحله 2: فید Zoho را ایجاد کنید
در مرحله بعد، باید یک فید Zoho ایجاد کنید. به عبارت دیگر، حساب Zoho خود را با یک فرم تماس پیوند خواهید داد.
در داشبورد وردپرس خود، به زوهو > Zoho تغذیه می کند و انتخاب کنید یک مورد جدید اضافه کنید:
سپس باید یک نام برای فید خود وارد کنید و یک حساب Zoho انتخاب کنید. همچنین باید یک فرم تماس را انتخاب کنید:
پس از انتخاب فرم، افزونه از شما می خواهد که یک شی Zoho را از منو انتخاب کنید. یک موجودیت یک منطقه خاص از CRM شما است، از جمله قرار ملاقات ها، حساب ها، گفتگوها، پروژه ها و موارد دیگر. برای این آموزش می توانید انتخاب کنید منجر می شود:
سپس باید فیلدهای فرم خود را به فیلدهای مربوط به سرنخ های Zoho خود پیوند دهید. این پیوند به افزونه اجازه می دهد تا داده های شما را همگام کند.
برای مثال، در اینجا ممکن است صفحه سرنخها در حساب Zoho شما به چه شکل باشد:
در سمت چپ صفحه لیستی از فیلدهایی را مشاهده می کنید که می توانید از آنها برای فیلتر کردن سرنخ ها استفاده کنید. می توانید برخی از این فیلدها را به موارد موجود در فرم تماس سایت خود پیوند دهید.
به عنوان مثال، شما می توانید انتخاب کنید پست الکترونیک در حساب Zoho خود و آن را با آن جفت کنید ایمیل شما فیلد در فرم تماس شما:
به این ترتیب، زمانی که کاربر آدرس ایمیل خود را در فرم تماس سایت شما وارد می کند، اطلاعات در فیلد مربوطه در صفحه Zoho Leads شما ظاهر می شود. می توانید هر تعداد فیلد را که بخواهید نقشه برداری کنید.
شما همچنین این گزینه را دارید که فقط رکوردهای تأیید شده دستی را به Zoho صادر کنید. همچنین می توانید یک شرط گنجاندن را تنظیم کنید تا فقط رکوردهایی صادر شوند که معیارهای خاصی را دارند:
در نهایت، می توانید برخی تنظیمات اضافی مانند تنظیم کلید اصلی را پیکربندی کنید:
وقتی کارتان تمام شد، کلیک کنید ذخیره فید. فرم تماس 7 اکنون به طور کامل با Zoho یکپارچه شده است.
مرحله 3: فرم تماس 7 و ادغام Zoho خود را آزمایش کنید
در نهایت، وقت آن است که یک آزمایش سریع انجام دهید تا مطمئن شوید همه چیز به درستی کار می کند. ابتدا، باید به فرم تماس جلویی خود بروید و یک ورودی ارسال کنید.
سپس در داشبورد وردپرس خود به زوهو > Zoho Log برای اینکه ببینید آیا سابقه شما در CRM ثبت شده است یا خیر:
در اینجا می توانید فیلدهایی را که در مرحله قبل نقشه برداری کرده اید مشاهده کنید. تمام شد – اکنون می توانید با فرم تماس 7 و Zoho CRM شروع به تولید سرنخ کنید!
نتیجه
یک ابزار CRM مانند Zoho به شما اجازه می دهد تا تمام سرنخ هایی را که از طریق وب سایت وردپرس شما می آیند مدیریت کنید. اگر از فرم تماس 7 استفاده می کنید، می توانید به سادگی فرم های خود را با استفاده از افزونه Integration for Contact Form 7 و Zoho CRM با Zoho ادغام کنید.
در این پست، نحوه ادغام این دو ابزار قدرتمند را به شما نشان دادیم:
- حساب Zoho خود را به وردپرس اضافه کنید.
- یک فید Zoho ایجاد کنید.
- ادغام خود را تست کنید.
درباره ادغام فرم تماس 7 با Zoho CRM سؤالی دارید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!