
تولید سرنخ یک مؤلفه کلیدی است که باید هنگام ساخت یک وب سایت وردپرس برای تجارت خود در نظر بگیرید. علاوه بر طراحی عالی و سئو، باید در نظر داشته باشید که بازدیدکننده پس از ورود چه کاری انجام خواهد داد. جذب بازدیدکنندگان به وب سایت شما به اندازه تبدیل آن بازدیدکنندگان به سرنخ های واجد شرایط ارزشمند نیست. اگر قبلاً از Salesforce به عنوان نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) خود استفاده میکنید و ایده استفاده از فرمها برای تولید سرنخ را دوست دارید، باید افزونه Salesforce Web-to-Lead را برای وردپرس بررسی کنید. استفاده از آن آسان تر نیست و بی عیب و نقص کار می کند.
Salesforce و Web-to-Lead توضیح داده شده است
Salesforce یک سرویس CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) است که از نرم افزار مبتنی بر ابر برای کمک به کسب و کارها برای یافتن و تبدیل سرنخ ها و ارائه خدمات به مشتریان استفاده می کند. کل مجموعه محصولات Salesforce، Customer 360 نامیده می شود که ابزارهایی برای تجارت، فناوری اطلاعات، بازاریابی، فروش و خدمات دارد. بررسی دقیق Salesforce ما را اینجا بخوانید.
Web-to-Lead استراتژی Salesforce برای تبدیل کاربران بازدیدکننده به سرنخ (یعنی مشتریان، مشترکین و غیره) است. برای انجام این کار، Salesforce به شما کمک می کند تا فرم هایی ایجاد کنید که در آن بازدیدکنندگان اطلاعاتی مانند اطلاعات جمعیتی و علایق خود را پر کنند. در اینجا نحوه تعریف آن در وب سایت آنها آمده است:
Web-to-Lead: فرآیند استفاده از فرم وب سایت برای جمع آوری اطلاعات بازدیدکنندگان و ذخیره آن اطلاعات به عنوان سرنخ جدید در Salesforce.
پس از اینکه بازدیدکننده فرمی را پر کرد، می توانید اقدامات دیگری مانند هدایت خودکار آنها به صفحه مناسب در سایت خود انجام دهید. هنگامی که اطلاعات مشتری را در اختیار داشتید، می توانید آن را در Salesforce ذخیره کنید و در صورت نیاز آن را حاشیه نویسی کنید، مانند امتیاز دادن به مشتری بر اساس احتمال خرید آنها. سپس می توانید از طریق ایمیل با مشتری احتمالی تماس بگیرید، از تیم فروش خود بخواهید با آنها تماس بگیرند یا هر کاری که بخشی از قیف بازاریابی شما است را انجام دهید.
افزونه خاصی نیز وجود دارد تا بتوانید از این استراتژی در وب سایت وردپرسی خود استفاده کنید. افزونه Brilliant Web-to-Lead برای Salesforce Salesforce را با وردپرس ادغام می کند. هنگامی که شخصی فرمی را در سایت وردپرس شما پر می کند، اطلاعات در حساب Salesforce CRM شما ذخیره می شود.
نحوه استفاده از افزونه Salesforce Web-to-Lead WordPress
بیایید نگاهی به نحوه راه اندازی افزونه Web-to-Lead، ایجاد فرم ها، اضافه کردن آنها به وب سایت و همگام سازی سوابق با CRM خود بیاندازیم.
افزونه Web-to-Lead را نصب کنید
وارد حساب کاربری وردپرس خود شوید. روی نوار کناری سمت چپ کلیک کنید پلاگین ها > یک مورد جدید اضافه کنید. در گوشه سمت راست بالای صفحه، عبارت Salesforce را در کادر جستجو تایپ کنید. افزونه صحیح باید اولین نتیجه جستجو باشد. کلیک الآن نصب کن. پس از اتمام نصب، این دکمه به تغییر خواهد کرد شما فعال کنید. روی آن کلیک کنید.
تنظیمات افزونه Web-to-Lead
سپس به صفحه افزونه های خود منتقل خواهید شد. بر روی افزونه Salesforce جدید کلیک کنید تنظیمات.
شناسه سازمان در Salesforce
برای شروع کار با این افزونه، باید ID سازمان Salesforce خود را اضافه کنید. با کلیک کردن شروع کنید تنظیمات بخشی که در آن شناسه را وارد خواهید کرد (دستورالعمل های زیر را ببینید).
سپس وارد حساب Salesforce خود شوید. را کلیک کنید دنده نماد در گوشه سمت راست بالای صفحه، سپس انتخاب کنید من در حال راه اندازی هستم.
در سمت چپ، به پایین بروید تنظیمات بخش. انتخاب کنید تنظیمات شرکت > اطلاعات مربوط به شرکت. مال شما شناسه سازمان Salesforce.com در ستون سمت راست خواهد بود.
آن را کپی کرده و در محل تعیین شده در وردپرس قرار دهید، سپس به پایین صفحه وردپرس بروید و کلیک کنید تنظیمات WordPress-to-Lead را ذخیره کنید.
تشکیل می دهد
روی تب اول کلیک کنید، تشکیل می دهد. یک فرم به صورت خودکار برای شما ایجاد می شود یا می توانید انتخاب کنید یک فرم جدید اضافه کنید.
با کلیک بر روی فرم موجود برای ویرایش آن به طور خودکار شما را به آن می برد ویرایشگر فرم و ویرایشگر فرم برای شما باز می شود. اینجاست که می توانید انتخاب کنید کدام فیلدهای فرم فعال، مورد نیاز یا حذف شوند. می توانید نوع فرم را انتخاب کنید، مانند چک باکس، ایمیل یا متن، و نام برچسب را مانند ایمیل یا تلفن تنظیم کنید. همچنین می توانید گزینه هایی را اضافه کنید و ترتیب فیلدهای فرم را تغییر دهید.
اسکرول کردن به پایین شما را به سمت پایین می برد تنظیمات فرم بخش. در اینجا می توانید منبع اصلی را مشخص کنید، پیام موفقیت آمیز بنویسید، کپچا را فعال کنید و غیره. وقتی کارتان تمام شد، کلیک کنید فرم را ذخیره کنید در انتها. شما هم می توانید انتخاب کنید این فرم را کپی کنید اگر می خواهید بیشتر شبیه این بسازید.
تنظیمات بیشتر
دو بخش دیگر وجود دارد: طراحی ظاهر و واردات. را طراحی ظاهر تب به شما اجازه می دهد تا CSS را برای تغییر سبک فرم پیش فرض اضافه کنید. را واردات جایی است که می توانید کد HTML یک فرم سرنخ را که با Salesforce تولید کرده اید به جای افزونه وردپرس کپی و جایگذاری کنید.
یک فرم Web-to-Lead به وب سایت خود اضافه کنید
اکنون که یک فرم ایجاد کرده اید، زمان آن رسیده که آن را به وب سایت خود اضافه کنید. دو راه برای انجام این کار وجود دارد. می توانید کد کوتاه را به یک پست یا صفحه اضافه کنید یا می توانید فرم را در یک ویجت جاسازی کنید. بیایید هر دو گزینه را بررسی کنیم.
با استفاده از کد کوتاه یک فرم اضافه کنید
در وردپرس برگردید به تنظیمات > نیروی فروش > تشکیل می دهد و روی فرمی که می خواهید استفاده کنید کلیک کنید. در سمت راست صفحه، کد کوتاه را کپی کنید.
به پست وردپرس یا صفحه ای که می خواهید فرم را به آن اضافه کنید بروید. چه از ویرایشگر کلاسیک یا گوتنبرگ استفاده کنید، میتوانید به سادگی کد را در جایی که میخواهید فرم قرار گیرد، قرار دهید. ویرایشگر همچنان کد را نمایش میدهد، اما اگر صفحه را پیشنمایش کنید، به شکل زیر خواهد بود:
فرم را از طریق ویجت اضافه کنید
اگر از تمی استفاده میکنید که به ویجتها اجازه میدهد، میتوانید فرم را از این طریق اضافه کنید. در نوار کناری سمت چپ داشبورد وردپرس خود، کلیک کنید ظاهر > ابزارک ها. تصمیم بگیرید که کجا می خواهید فرم را اضافه کنید و برای افزودن ویجت کلیک کنید.
شروع به تایپ “Salesforce” کنید و ویجت مربوطه را انتخاب کنید. سپس می توانید عنوان و ارائه فرم خود را به روز کنید و فرم مورد نظر خود را برای جاسازی از منوی کشویی انتخاب کنید.
فرم ارسالی را با Salesforce همگام کنید
اکنون، هنگامی که شخصی فرمی را در وب سایت شما پر می کند، اطلاعات در عرض چند ثانیه با حساب Salesforce شما همگام سازی می شود. شما در واقع نیازی به انجام هیچ کار دیگری برای این کار ندارید. قبلاً برای شما تنظیم خواهد شد. من این را با وارد کردن اطلاعات آزمون در فرم جدید خود امتحان کردم و تنها در چند ثانیه در فرم من قرار گرفت منجر می شود بخش Salesforce
نظرات نهایی در مورد افزونه Salesforce Web-to-Lead WordPress
تعداد کمی از افزونه ها به آسانی استفاده از Web-to-Lead هستند، و ما همچنین تحت تأثیر قرار گرفتیم که سوابق بلافاصله و یکپارچه با حساب Salesforce ما همگام می شوند. به ندرت هر نوع به روز رسانی وب سایتی اینقدر ساده است. با برخی از افزونه ها، حتی تغییرات به ظاهر ساده می تواند چندین مرحله غیرمنتظره را نیاز داشته باشد.
اگر به یک فرم ساده نیاز دارید، میتوانید از فرمی که بهطور خودکار ایجاد شده تقریباً آماده است، یا حداقل در این میان، در حالی که مدتی را صرف طراحی یک فرم جدید میکنید، استفاده کنید. همچنین، جاسازی فرم بدون توجه به روشی که انتخاب می کنید، بی عیب و نقص است. ما نمیتوانیم عاشق ابزارهایی نباشیم که این کار را به نحو احسن انجام میدهند – این ابزارها به خلاقان زمان بیشتری میدهند تا روی آنچه واقعاً مهم است تمرکز کنند، مانند طراحی محتوایی که مشتریان، طرفداران و مشترکین با نام تجاری جدید (و موجود) ما قدردان آن باشند.
از آنجایی که این ادغام زمان بسیار کمی از شما می گیرد، چگونه می توان این ایده ها و انگیزه های آهنربای سرب را برای رشد لیست ایمیل خود بررسی کرد.
و برای شما کاربران Divi، افزونه قدرتمند انتخاب ایمیل، Bloom را فراموش نکنید، که همچنین به طور یکپارچه با Salesforce ادغام می شود.